پروژه آسفالت راه روستایی کاهیجه در شهرستان زاوه افتتاح شد.
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

با حضور معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی و دکتر خسروی پروژه آسفالت راه روستایی کاهیجه در شهرستان زاوه افتتاح شد.

 در روز میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)  جاده آسفالته روستای کاهیجه بخش سلیمانیه زاوه به بهره برداری رسید.

سیدحسین میرشفیع  معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در مراسمی  با حضور مهندس پارسا مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، فرماندار زاوه و دکتر خسروی نماینده پرتلاش مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، گفت: پروژه راه روستایی کاهیجه به طول ۱۲ کیلومتر بدلیل جمعیت حدود هزار خانواری این روستا، از پروژه های مهم روستایی در منطقه بود که با الطاف خاص امام رضا(ع) با وجود مشکل در تأمین اعتبار به موقع به پایان رسید تا ساکنان این روستا از نعمت راه روستایی مناسب برخوردار شوند.

 

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی ضمن تقدیر از تلاش های مدیریت و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی که با وجود کمبود اعتبار و مشکلات عدیده، با جدیت پیگیر اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی این اداره کل هستند، تأکید کرد: خوشبختانه استان خراسان رضوی از حیث پیشرفت در اجرای پروژه های آسفالت روستایی با درصد برخورداری بالای ۹۰ درصد روستاهای بالای ۵۰ خانوار مواجه است و در حال حاضر در این زمینه وضعیت مطلوبی در مقایسه با دیگر مناطق کشور دارد.

 

وی ضمن اشاره به صرف هزینه ۱۸ میلیارد ریالی جهت اجرای این پروژه خاطر نشان کرد: تکمیل آسفالت راه های روستایی بالای ۵۰ خانوار مهم ترین دغدغه و اولویت وزارت راه و شهرسازی در بخش روستایی است و به امید خدا تلاش می کنیم با بهره گیری از توان بخش خصوصی با وجود مشکلات بودجه ای، این مهم را هر چه سریعتر به انجام رسانیم.

دکتر خسروی نیز در پایان ضمن تبریک هفته وحدت از مردم روستای کاهیجه  به خاطر استقبال بی نظیرشان  و تلاشهای مسئولین شهرستان زاوه تشکر کرد.






تاریخ: دو شنبه 30 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 110110
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت